Monday, November 29, 2010

30 NOV 2010

Yeah. kejam celik dah akhir bulan Nov.Emm sekejapnya masa berlalu.rasa baru jee balik dari UKM.haha -,- jangan bermimpi lah Sab.hehe.

Today is one of my classmates Birthday.So HAPPY BIRTHDAY to NUR FATIN AQILAH.
May Allah Bless You.Even yr parents jauh dari kau but mereka sentiasa ingat kau.Trust me kawan :) I'm so sorry for the late wish.Haha :D Aku nak wish semalam kot.Tapi faham faham jelaa kan.Haha.Wish our friendship will last foever ;)

Tommorow akan menjadi detik yang bersejarah bt aku kerana bt pertama kalinya aku dipanggil untuk sesi temuduga di SMT Port Dickson.Haha.Walaupun not really excited but nervous to still adalah.Theeee! Kena pulak pakai uniform sekolah.Memang sakai.Kena cari mana aku simpan uniform sekolah aku lagi.Kena iron lagi.Adoi, serabai betul.Sabar jelaaa.Arghhh (!) Cerita berkenan dengan sekolah ni.Takut pulak aku nak amik result nanti.Adoi,

'Ya Allah.Jika ada rezeki ku Kau berikanlah HambaMu ini keputusan yang cemerlang dalam PMR 2010 iaitu 9A dan sekiranya ada reziki ku juga Kau permudahkan urusan Ku untuk masuk ke Kolej Islam Sultan Alam Shah.AMIN'

Luvky Ass :)

No comments:

Post a Comment