Thursday, December 30, 2010

HONEYdew Saya :')

Assalammualaikum Awak :) Semoga Allah memberkati Awak.

Emm first of all Congrates dapat Tek Port Dick.Saya memang bangga dengan Awak :) 
Awak, Saya taktahu macam mana hidup Saya nanti tanpa Awak.Macam mana Saya nak terus kan hidup ini tanpa di temani Awak? Saya memang sedih Awak tinggalkan Saya,  jauh jauh pulak tu.Tapi apakan daya, ni semua untuk masa depan Awak.Minat Awak dalam Pengaturcaraan Komputer.Lagi sekali Saya bangga dengan Awak Kawan ;)

Siapa nak teman Saya makan dekat canteen nanti? Awak tahu kan Saya makan lembab! Siapa nak temankan Saya pegi Secret Recipe lagi? Dengan siapa Saya nak ketawa macam orang gila kalau bukan dengan Awak? Siapa nak teman Saya pegi tandas bila Saya taktahan sangat nak terkeluar? Siapa lagi yang lap air mata Saya nanti bila Saya menangis&sedih? Siapa yang sanggup dengar bila Saya perlukan seseorang untuk mendengar luahan hati Saya?

Hidup Saya dah terasa kosong lah Awak.Nothing dah! Dulu Awak lah yang selalu bt semua ni untuk Saya.Awak lah yang sanggup serbu rumah Saya Maghrib2 just nak minta maaf dekat Saya.

Saya bukanlah kawan yang sempurna bt Awak Amanina.Saya banyak sangat sakitkan hati Awak.Banyak salah&silap Saya pada Awak.Macam mana Saya nak cakap yang bahawasanya Saya minta maaf sangat2 pada Awak.Saya serious skg ni :'(

Saya takmampu bt apa2.Hanya doa Saya yang akan sentiasa mengiringi Awak.Percayalah Saya tiada siapa yang boleh gantikan tempat Awak di hati Saya kerana Awak adalah permata yang sangat berharga dalam hidup Saya.

Awak jaga diri baik2 ya.Berkawan dengan orang yang elok.Yang rajin belajar.Saya akan sentiasa doakan Awak dapat kawan yang terbaik di sana nanti.Jangan lupa solat&jangan lupakan Saya&kawan2 di sini.Apa2 pun update Saya nanti ya :')











 
Awak, Saya tak akan pernah lupa segala kenangan kita.Saya tak akan pernah melupakan Awak even sesaat pun&Saya tak akan pernah buang Awak jauh dari hidup Saya.Itu JANJI Saya pada Awak.

Maybe SPM ni kita takbole amek sama2 tapi nanti dekt U, Awak mesti amek degree dengan Saya tau :)
Saya akan tetap sayang Awak sepenuh hati Sayaaaaaaaaa :'(

NUR AMANINA SYAFIQAH BT MD. YUSUFF


Lucky Ass ;)

No comments:

Post a Comment