Thursday, January 6, 2011

Science Pure ?

HAHAHA *saya hanya mampu gelak

 
Arghhhhhhhh!

Seakan-2 tidak percaya.Weeeee! Aku masuk Science One dok.Mimpi apa aku ni.Ya Allah! Macam mana aku nak menghadap Physics? Chemistry? Biology? &Add Math? Ergh! Science biasa pun mengeluh panjang sepanjang panjangnyaaaaaaaa.HAHA

First Class Chemistry.Cikgu memang best.Lucklyyy = =' Emm.Baru habis Chapter One ni,Baru Introduction kabut aku dibuatnyaaaaaa.HAHA Macam orang taktentu hala.Pen jatuh sana.Jatuh sini.Haiyaaa kau ni Sabbb -,-

Pegi sek beg dah macam guni.Berat dah macam bawa pasir.Add math takada class pun buku aku bawa.HAHA Kan? Betul kan aku cakap.Gila terus jadinya masuk class Science ni.HAHA

Emm.Miss nyaaaaa aku dekat Babyy aku.Awak take a good care tau dekat sanaa.Saya sayangg Awak BABYYYY AMANINA  :'(

Lucky Ass ;)

No comments:

Post a Comment