Monday, November 8, 2010

S :'(

Emm.

S? Yeahh.S is not stand for Sabrina.or Syafiqah.or Siti.or Salmah.But its stand for SYAZLIN.
Yeahh (!) SYAZLIN.


This post is specially for her :)

First of all.I'm seek a forgiveness from you My Dear.Dear, aku minta maaf sangat sangat If selama ini kau banyak Terasa hati dengan aku.Aku betulbetul minta maaf.Aku jugk tahu aku bukn sahabat yang cukp baik bt kau.Dari dulu lagi kita berkawan kau mesti masak dengan aku&same goes to me.Aku tahu kau better pendam perasaan kau dari luahkan to someone.

Actually aku post this just want to tell the truth.

Yee (!) Memang aku bestfriend dengan dia skg ni&aku mengaku aku bersalah kerana tinggalkan kau begitu sajaa setelah sekian lama kita kenal&rapat since form one.Tapi aku rasa kau jugk perlu tahu kenapa aku selesa ambil jalan ni.Just because of she.'Bestfriend kau skg ni'.

Kau tahu dari awal tahun lagi aku cukp terkilan dengan kau.Kau tahu tak? Hanya kerana kau rapat dengan she (!) Tiada ruang langsung untuk aku bermesraan dengan kau, apatah lagi dekat dengan kau.Kau jugk selalu meminggirkan diri dari aku.Tapi KENAPA?  Till now I can't understand&I can't accept it.

Tapi aku tak berani nak luah apaapa kerana aku ada dia.Kerana aku tak nak putuskan friendship korang.Betapa sakitnya aku ketika itu tapi hanya Allah sajaa yang tahu.Betapa sakitnya mata aku bila lihat she duduk bersebelahan dengan kau tapi dia ada untuk menggembirakan hati aku.Betapa lunturnya hati aku disaat mendengar gelak tawa kau&she hanya dibelakang aku tapi dia jugk ada untuk menggubati luka dihati aku.

Aku jugk taknak ceritakan hal ini ke dia semata mata tidak mahu membuka aib kau.Kerana aku masih lagi menganggap kau kawan terbaik bt aku.Aku sangat merindui momentmoment kita dahulu yang masih lagi segar di benak fikiran aku.Ingin aku memutarkan balik waktu untuk menghayati&menghargai detikdetik bersama dengan kau tapi semua itu sudah terlambat&aku tahu semua impian aku itu tidak akan menjadi kenyataan, Hanya lah anganangan sematamata kerana kau sudah pun dimiliki she dan aku sudah pun dimiliki dia.

Walauapapun yang berlaku, Walaupun tiada lagi ruang dihati kau untuk aku Tetapi kau sentiasa dihati ini diruang yang paling dalam sekali supaya tiada satu benda pun yang dapat menghilangkan perasaan sayang aku pada kau.Jika diberi peluang sekali lagi aku akan sentiasa menghargai kau.Walau bagaimana pun, aku bukanlah manusia yang sempurna&kawan yang cukp baik bt kau sepertimana sempurna dan baiknya she dimata kau.

Aku jugk memohon maaf sekali lagi kerana membaca privasi kau.Kau pukl lah aku.Kau hina lah aku.Kina kutuk lah aku.Maki hamun aku.Aku tak kesah semua itu.kerana aku rela doperlakukan seperti itu jika itu lah balasan yang sepatutnya aku terima dari kau.Kau harus tahu, jika tidak aku membacanya sampai bilabila lah kita hanya mendiamkan diri dan hanyut dibawa arus kekecewaan.Aku tahu kau cukp kecewa dengan aku tapi Sumpah (!) 

Walau seburuk mana pun kau.Walau sejahat mana pun kau.Walau sekejam mana pun kau.
KAU TETAP DIHATI INI bersama aku selamalamanya Kaulah KAWAN YANG TERBAIK bt aku :)

Lastly dari aku khas bt kau, AKU AKAN SAYANG KAU SEPENUH HATI AKU SELAMANYA.


Lucky Ass :)  

No comments:

Post a Comment